مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در حالی ناشیانه باب جنگ لفظی با برانکو را باز کرده که برای بستن پرونده شکایت این مربی کروات، نیاز به مصالحه و احیانا گرفتن تخفیف از او دارد.

روزنامه خبرورزشي

به گزارش همشهری آنلاین، روزنامه خبرورزشی در شماره امروز، ۳۰ دی‌ماه مصاحبه‌ای اختصاصی با برانکو ایوانکوویچ دارد. برانکو که به تازگی هدایت تیم ملی عمان را پذیرفته است، در این مصاحبه در مورد پرونده شکایتش از پرسپولیس هم سخن گفته و طعنه بسیار تندی به مدیرعامل سرخپوشان زده است.

محمدحسن انصاری‌فرد اخیرا گفته بود باشگاه پرسپولیس هم به خاطر فسخ غیرقانونی قرارداد برانکو می‌تواند از این مربی شکایت کند و برنده شود، اما به پاس خدمات او به سرخپوشان، این کار را نمی‌کند! حالا هم برانکو به مدیرعامل پرسپولیس گفته: «لطف نکن و حتما از من شکایت کن؛ در یک قرن اخیر فوتبال ایران کدام پرونده را در فیفا برده است؟»

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در حالی ناشیانه باب جنگ لفظی با برانکو را باز کرده که برای بستن پرونده شکایت این مربی کروات، نیاز به مصالحه و احیانا گرفتن تخفیف از او دارد. برخی منابع خبری غیررسمی مدعی هستند حکم شکایت ایوانکوویچ تا اسفندماه به باشگاه پرسپولیس می‌رسد و ممکن است عواقب بسیار بدی برای این باشگاه داشته باشد. همچنین با ابتکار باشگاه، به زودی شکایت گابریل کالدرون هم وصول خواهد شد؛ هرچند خبرورزشی در همین شماره از قول مسوولان پرسپولیس وعده داده آن پرونده را هم خواهند برد!

کد خبر 479282

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha